Sunday, January 30, 2011

rain rain go away, come again another day :)

assalamualaikum dan selamat petang semuannya, :)
first of all nana nak teriakkkk 'sssssssssssssssseeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjuuuuukkkkknnnnyyyyeeeeeee' hehehee
hari mendung je, xde cahaya matahari lngsung, cuaca pun sgt sejuk, fuhh, tido sedap nihh
tp sebelum tdo kte update blog dlu k, wajib tuhh, hehe


okay memandangkan sekarang ni kn cuti skola, cuti semester n cuti bersempena tahun baru cina ni, so nana diberi cuti selama satu minggu sahaja, ala kejap bebeno la, xpuas aty nehhh, dah la assignment berlambak, xpayah cakap, naik cuti terus ade quiz bgai, mam*** la cmni, xsanggup hidup dlm tekanan mcm ni.. ;(


lagi menambahkan tekanan adelah seseorg ni nk mintak pertolongan nana, gaya nye mcm agak mendesak, bukan xnak tlg my dear, nana pun bkn pndai sgt, br je blaja.. nk tolong cmne tu?? lgpun nana kan br je dlm dunia bisnes ni, haishhh.. tolong la paham sama saia yep, kan saya ckp saya nk tlg, bile saya ckp bile2 saya free saya akn tlg, terima jela, saya pun byk kerja nk dibuat nihh, bukan nk focus dkt tugasan awk jepp, haih, jgn buat saya tertekan bole takk? kalau awak cakap tugasan awk nk dihantar bulan tiga, tugasan saya yg bertimbun tu nk dihantar next week! adoiyai, susahlaa, saya belajar, awk pun belajar, kite sama2 bertimbang rase la my dear.. deadline date awk kn lambat lagi.. jangan lah nak tensionkan saya dengan sesuatu yang bukan masalah saya, try la buat sikit2, xkn tu pun xtahu???!!hurm saba jela kan..


bile dah cuti, terpaksalah kena buat kerja rumah.. adoiyai, penat gile, dr dalam sampai luar kena kemaskan, mak aii, tersangatla banyak sampahnye, teruk betul keadaan rumahku ni, hahhaa.. nak kena nana jugak start kemas barulah ade yg lain2 akn tlg.. masalah2.. apa nk jd ni?? haishh.. mase tgh kemas2 tu sempatla jugak bertekak dgn adik nana, geramnye ngn dye, boleh nk marah nana sebab nana nk buang sampah2 yang xsepatutnye ade dekat luar rumah tu, semak jela! tolonglah, kt luar tu dah mcm hape tah dgn kayu2 yg dia simpan, tapi nana buang gak, mahu mmpertahankan kuasa sbg kakak, mane leyh dnga cakap adek kn, hahhaa.. kemas pnye kemas mmg byk la sampah yg dibuang, good job nana! rumah dah nmpk cntik dah! next week xtaw ape akn jd.. harap2 still cantek mcm hari ni kn :)


hari mendung je smpailah sekarang, cuaca makin sejuk, katil pun macam dah memanggil dah tu.. bestnye kalau dpt tdo. tp sekarang tekak ni teringin nak makan goreng pisang panas pulak sejuk2 cmni ni, nyummie,
so sekarang nana nak keluar and pergi meronda mencari goreng pisang lahh, and sampai disini sajalah coretan yang xberape nk best ni.. take care peeps! assalamualaikum.. muahhh.. xoxo :)
thanks for reading peeps. love you lahh :)

No comments:

Post a Comment