Tuesday, February 1, 2011

terima kasih sebab luka yang aku dapat hari ni aku akn igt smpai maty!

PERIT! SAKIT! aku benci dgn kaw! benci sgt2! aku tahu aku xpatot berperasaan mcm ni tapi kau dah melampau! aku benci kaw! aku sedar yang aku patut hormat kau tapi kata-kata kau dari dlu smpai sekarang buat aku xleh nk sabar lagi.. sekarang mungkin kau akn cakap yang aku dah lain, keras kepala, hati kering n bla3, ye! sebab aku bukan budak kecik yang boleh terima ape je kau cakap, ape yang kaw buat! AKU DAH BESAR UNTUK FIKIR! kalau aku takungkan air mata aku tu, agaknye dah xterkira banyaknye, kaw nak marah aku sebab benda kecik je kan, sesuka hati kaw nak cakap ape pasal aku, kaw cakap perangai aku macam gampang, kaw suruh aku pergi mampus, kau cakap aku bangsat and macam2 lagi, sape yang boleh terima org yang kita sayang cakap macam tu?? kalau aku cakap kau mcm tu kau mesti marah kan???!! aku sabar je selama ni, sebab aku tahu tahap aku dekat mana, tanpa kau siapalah aku, tapi wajar ke kaw cakap mcm tu dekat aku? kaw cakap tanpa kaw aku xkan ada, memang betul tapi ape yang kaw buat dekat aku?? hati aku sakit! sakit sgt! mungkin dulu2 aku boleh tahan ape yang kaw ckp dekat aku, sekarang xlagi, bile aku nk pergi jauh, kaw xbagi! sebab ape? aku tahu, sebab kalau aku xde kaw susah, betol x? hahaha, walaupun kaw cuba nak nafikan aku tahu, sedangkan bile "a" cadangkan aku keluar pun kaw dah mengamuk, kaw cakap 'a' saje je nak menyusahkan kaw, kaw cakap dye saje je sbb dye jelez kaw dapat sambung blaja! padahal 'a' cuma fikirkan pasal keadaan aku je! dye tahu lambat laun perkara ni mesti akn jadi gak, dan memang betul ape yang dye cakap,


aku sedih sebab dlu kaw penah jnji ngn aku kaw xkn buat macam ni lagi, dlu kaw pernah doakan yang aku akn sengsara dunia akhirat, semoga aku failed dlm spm aku, dan macam2 lagi, aku dh xtahan dah, bile kaw mara sesuka hati kaw je nk cakap ape.. kaw langsung xfikir ape yg kaw cakap, aku yang dengar, aku yang rase, kaw xpaham ape pun, selama ni aku tahan je ape yang kaw nk cakap dekat aku, tp lame2 aku rse semakin aku tahan, semakin berdendam aku dengan kaw, aku tahu, dosa aku fikir mcm ni, tapi aku hanye seorg manusia yang xlari dari kesilapan, aku xsempurna macam kaw!


hari ni, kaw memang dah melampau! kaw sanggup memalukan aku depan yang lain! kaw bgtaw semua ape kelemahan aku, kau kutuk aku, kau cakap mmg bgos muka aku jadi mcm ni, kaw sedar ke tak yang kaw kutuk ciptaan tuhan? and aku nk cakap sama ada kaw sedar ke x yang kelemahan aku tu sebab kaw jugak, jangan main cakap je bole tak? bila aku diam maksudnya aku xnk kurang ajar dgn kaw, tapi kaw pkse aku cakap, bila aku cakap, kaw cakap aku kurang ajar, kaw cakap bangsat betul! ape kes?? dengan suara kaw yang nyaring tu, aku rase semua yang hidup dekat situ pun leyh dnga perkataan ape yang kaw tujukan pd aku! then bile kaw dah sumpah aku macam2, kaw suruh aku mintak maaf? WTH!! setelah ape yang kaw cakap, kau igt aku ikhlas nk mintak maaf? kalau aku mintak maaf pun aku xikhlas buat ape? sedangkan dalam hal ni aku xsalah, kaw nak pertolongan aku, aku jawab baik2, tapi kaw cakap aku sgt kurang ajar, kaw yang touching lebeh, ptg td kaw ajk aku keluar, kenapa xbgtaw awl2? bila aku xnk, tu pun jadi punca kaw nk naik angin dgn aku??!! kaw nk sumpah aku?? kaw nk doakan yang bukan2 dekat aku? aku xbuat salah pun, aku senyap je, ye mungkin kadang2 aku kurang ajar sebab aku tension, semua nk dengar cakap kaw, habis aku ni kena ikut cakap kaw jela? kalau aku manusia plg baik maybe aku akn ikut,


lepas tu kaw nk cakap ape? aku berlagak pndai? bile mase pulak? aku xpernah bangga dgn kaw pun, aku xrase aku pndai, aku masih dlm proses belajar, kaw yang cakap mcm tu, haishh, xtahula sampai bile kaw nk sakitkan hati aku lagi, aku xtak tahan asyik nak menangis je.. kaw lagi suka tgk aku nangis kn? aku tahu tu, bagi kaw bile aku nangis tu kaw dah menang, selama ni kalau kaw tension, kaw main lepaskn je dkt org tak bersalah, aku slh sorangnye, tapi aku sabar, tapi setiap manusia ade batas kesabarannya, aku mcm tu gak, sekarang ni aku xkn dapat maafkan kaw smpai aku maty, walaupun kaw tu org yang penting dlm hidup aku, hati aku dah cukup terluka dah, sakit sangat2, luka dekat tangan n badan and  hati aku, aku akn igt sebagai kenangan terindah yang kaw bg dekat aku, TERIMA KASIH SANGAT2! aku akan igt smpai bila2!

banyak lagi ape yang aku nk tulis tapi aku tak larat setiap kali tulis psl bnde ni air mata xhenti2 mengalir, fuhh, hebat betul penangan yang kaw bg dekat aku, aku tabik la dgn kaw, ugutla aku sebanyak mana yang kaw nak, kutuklah aku sebanyak mana yang kau nak, bgtaw semua orang psl aku, aku terima! kau boleh buat sesuka hati kaw, anggap aku ni patung xbernyawa, semoga kaw berpuas hati! jangan persoalkn keputusan aku selepas ni! sebab aku semakiin berdendam dengan kaw! aku xnk jadi mcm ni tapi kaw yang paksa aku, sekarang ni ape nk jadi, jadilah, aku dah tak sanggup lagi, kaw nk mengadu, silakan lah sebab aku xkn diam lagi mcm dlu, aku akn pertahan diri aku balik sekarang ni! sebab aku tak bodoh lagi mcm dlu!! ;(


thanks for reading peeps. love you lahh :)

No comments:

Post a Comment