Wednesday, May 4, 2011

pendek saje

lame tak update, malas and takde mood.. bukan ape lepas final rase macam dah tade benda nk tulis..pelik kan?

back to my boring life gitu, arghh bosan siot.. and disebabkan kebosanan tula i made my decision to join short sem.. fuh, macam kena struggle kn, but tak kesahla.. janji hati puas.. lagi pun byk benefit join short sem ni, i can do it! yeahh~ *kena study sampai lebam la lepas ni

currently now mood macam tak betul.. taktaw nape.. bercampur-campur mood skrg.. biase kalau nak update blog pnjg berjela2 la aku tulis smpai ade yang tak sanggup nak baca ape yg aku crapping tu kn? haha.. aku taw tu.. so kali ni, pendek dan ringkas saje lahh

* sedikit ketidakpuasan hati kepada yang berkenaan
nak terasa pun, lantak lah weyh, dah tak lalu dah aku nak layan perangai ko
cukup la selama ini aku terasa and aku diam sahaja,
hiduplah dalam dunia ko yang penuh warna warni tu walaupun takla secerah yang disangka
aku peduli ape kan? sukaaaaaaaaaaaaaaaaaa hati kau laaaaa, aku mlas nak amek taw dan FULLSTOP.
thanks for reading peeps. love you lahh :)

No comments:

Post a Comment