Saturday, July 16, 2011

assalamualaikum, HELLO!

weeee.. lama gilerr tak tulis belog nih.. 
takde mase beb.. busyy gilerrrr.. :D


korang2.. dah habis ganti puasa tak? dengan malunya saya ckp saya lagi 3 harii weeyyy.. 
MALASNYERR.. 
sabor jelah~ 

so here is the story mory..
skrg busy dgn kls. sumpah penat. tiap hari kelas habis kul 5.30. tiap hari smpai umah kul 6 ptg dan saya MENYAMPAH giler!
gap dah la lame gile.. nk balik umah kena pikir dua tiga kali sebab kete jalan pkai minyak.. so terpaksala stay kat kampus and melepak2 sambil usha balax hensem.. HAHAHA :P


sekarang macam2 masalah dtg. YA ALLAH kuatkanlah semangat aku.
sekarang ni bile pikir masalah tu dah tak rse pape dah.
aku malas nk fikir, malas nk masuk campur and berserah pada takdir.
taktahulah ape akn terjadi kan. so tunggu dan lihat jela.
nak sebelahkan yang A, aku benci dgn perangai dye. nak sebelah kn B, aku kesian dekat A sebab dua-dua aku sayang :(
semoga mereka akan mencapai keputusan terbaik utk selesaikan masalah nih.
aku redha walau apa pun keputusan mereka. :'(

sedihh gilerr! mood bercampur2 lahh. tataw ape nk jadi.
dugaan dugaan kenapa sekrang kamu nk serang aku? tension giler.
okaylah sampai sini jela coret-coret. 
k bai. take care peeps!
  ASSALAMUALAIKUM :)


thanks for reading peeps. love you lahh :)

No comments:

Post a Comment