Saturday, July 16, 2011

go away! pleaseee. IM begging you ;'(


assalamualaikum you olls. :) 
alright malam nih terasa macam nak berblogging pulak.rajin pulak nak menaip nih.
so dgn tidak melengahkan masa, saya on komputer, KLIK!
(saya mmg ketinggalan zaman sket, apa barang pkai komputer kn?skrg zaman lappy lah cik nana! ehem.. so what? ade aku kesah?yg penting aku dpt online :P)


hari yang dilalui macam biase. takde yang menarik pun.
but today td tbe2 rajen pulak nk pergi parade so siap2 and start kereta. BVRROMMM!
lokasi yang dituju of coz novel hut dlu. why?nama kedai pun novel hut kn, mestilah nak cari novel.
'hek eleh minah nih jiwang tol, buang duit la ko nih, kata seorg sahabat saya' lalu saya menjawab, lu bising, bikin hati wa tambah panas. last2 ko jugak pinjam novel wa. so shut up!
hari nih wa mmg ganas dr biase. hilang keayuaan dan ciri-ciri perempuan melayu terakhir dlm diri nih. 
oppss perasan sudah, okay aku tahu, tayah bgtahu pun dah maklum dah. haha :P
dan meneruskan usaha CARI novel CARI!
okay jumpa, rasenye tak pernah bace. pilih dua novel, thx to my mom sbb blnje RM16. okay duit jugak, at least. dari aku keluarkn RM27 kn? JIMAT! JIMAT!
then terus mengorak langkah beli roti, lapar pulak. dan menuju ke popular. JENG JENG JENG. 
mak aii gila beb gila. 
banyak giler novel.
nafsu membeli semakin tidak terkawal.
ayat sangat tidak boleh tahan, HAHA. sokay, blog aku kn, korang bace je.kalau tanak bace, tutop mate :P
tiba-tiba aku jadi emotional buyers. biaselah perempuan kn.
pilih punyer pilih aku berkenan dkt satu novel.
beli lagi novel. aku belanje dkt 30 dkt popular. beli ape heh? 
hari nih je aku belanje utk novel RM11+RM30
equal to kire sndiri eh? :P
tp bila kira2 balik setelah ditambah dan tambah aku buang duit aku sebanyak RM 50+ ( kot la)
okay nih mmg masalah besar sebab bajet macam lari je.
boo!!padan muka sama aku kn?? sapa suruh tak kawal nafsu membeli


aku fikir balik kenapa aku cenderung untuk menghabiskan duit aku utk benda tak berfaedah?
hmm mungkin sebab aku nak release tension kot? 
tah la aku sedih tbe2.masalah yang aku dah fed up sgt2.
bila A bg peluang dekat B, tapi B ta nak grab the chance, and tahap kesabaran A dah sampai limit dan akhirnya masalah dorang kena tempias dekat aku.
sape tah sedih kalau jd camni. aku pun dah tak tahu nk sebelahkn sape.
dua-dua aku sayang. :'(
rase nak nanges dan LARI! LARI! LARI!
so pleaseee, go away pleasee, im begging you :'(
tapi LARI takkn selesaikan msalah sampai bila-bila.
kemana aku lari pun masalah tetap akn kejar aku,

YA ALLAH KUATKAN SEMANGAT AKU.
:'(

thanks for reading peeps. love you lahh :)

No comments:

Post a Comment