Tuesday, November 8, 2011

Sakit Dalam Hati.


 assalamualaikum.. entry kali nih untuk meluahkan kemarahan yang meluap-luap didalam dada.. cerita mengenai sahabat.. what again? yes again.. sahabat yang menyakitkan hati..

mungkin dorang akan cakap aku cuba untuk perbesarkan perkara kecik but kalau korang dekat tempat nana mesti korang marah jugak.. kata BFF tapi apa yang aku rase sekarang tak macam bff pun.. kalau ade apa2 information.. aku orang paling last tahuu.. bila ade masalah baru nk carii aku kalau tak lupakan aku mcm tu je.. macam aku nihh patung yang boleh dicampak-campak kn? finee.. go ahead lahh dengan perangai korang tuu!

pernah aku cuba jauhkan diri dari korang tapi korang langsung tak tanya apa-apa pun.. cuma ade dua orang yang tanya.. sebab nk jaga hati semua orang aku act macam normal.. buat macam tak ada ape yang jadi sedangkan dalam hati hanya tuhan yang tahu... sakit sangattt.. korang pernah amek tahu?? tak pernahh kan??

 macam tadi terasa giler kot.. bila aku tanya barulah nak bgtaw plan korang.. ok fine! cukuplah aku sabar selama nihh.. malas nak pedulikan bab nih.. cukup lah.. CUKUP!!!

# untuk mamat tak matang tu yang kononnya nak balas dendam dengan aku kn?? aigoo aku peduli ape kalau ko nak balas dendam kat aku? ade aku kesah?? aku tak batak lahh nk kawan dengan ko! ko tuh nak sangat kawan dengan aku kan??? kononnya dengan tak pedulikan aku tuh ko puas hati dapat balas dendam kt aku kn? go on jelaa..aku sikit pun heran.. sungguh tak matang betoll!

thanks for reading peeps. love you lahh :)

No comments:

Post a Comment